Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2008


Το τί συκοφαντίες, διαβολές, ρουφιανιές, σπιουνιές, χαφιεδιλίκια έχω αντιμετωπίσει με δημοσιεύματα περιθωριακών και λαθρόβιων φυλλάδων του Πειραιά, έχω αντιμετωπίσει από τότε που με έβαλε στόχο της μιά ομάδα λαμόγιων του λιμανιού, με αφορμή την απόφασή μου να προσφέρω ανιδιοτελώς τις υπηρεσίες μου στο ραδιόφωνο του Πειραιά, δεν λέγεται।
Εγώ θεώρησα οτι όλοι οι πολίτες πρέπει να προσφέρουμε στον τόπο που κατοικούμε, μεγαλώνουμε εμείς και τα παιδιά μας, ζούμε όλο το χρόνο, και αφιλοκερδώς συμμετείχα στο ΔΣ της Δημοτικής Ραδιοφωνίας Πειραιά। Όταν είδα ζωντανά μπροστά μου πόσο αδίστακτα είναι τα λαμόγια αυτά, ειλικρινά εκνευρίστηκα από το θράσος τους। Εδώ και ΄μήνες γράφουν ψευδώς, με δόλο και εν γνώσει της αναλήθειας των γραμμένων τους, οτι είμαι πολυθεσίτης, οτι έχω διοριστεί από τον Φασούλα με ηγεμονικό μισθό, οτι παίρνω παχυλό μισθό ενώ οι υπόλοιποι εργαζόμενοι είναιτέσσερις με πέντε μήνες απλήρωτοι , την άλλη οτι έχω πορνοσάϊτ στο ίντερνετ και με φέρνουν ως παράδειγμα προς αποφυγήν για να επιτεθούν στον Φασούλα και να αποδείξουν πόσο κακός δήμαρχος είναι।

Κατά σύμπτωση και η δική μου η περίπτωση, εντάσσεται στην πολεμική εναντίον του Φασούλα, από τη στιγμή που εκείνος αποφάσισε και προώθησε την απαλλοτρίωση της ΧΡΩΠΕΙ για να γίνει χώρος πράσινου, αντί να χτίσει ο επιχειρηματίας κ। Χαραγκιώνης εμπορικό κέντρο και άλλα κτίρια। Ως τότε μου έκαναν προσωπικές επιθέσεις। Από εκείνο το χρονικό σημείο και πέρα, η "περίπτωσή μου" εντάχθηκε μαζί με τη Λέξους και τη γραμματέα του κλπ σε μιά βορβορώδη επίθεση η οποία ενορχηστρώνεται από τη γνωστή "σπείρα-σπείρα" (που λέει κι ο Κραουνάκης) και το ίδιο πρόσωπο που οργάνωσε και τις εναντίον μου επιθέσεις। Αγνοεί αυτός ο συνεργάτης του (κατά τα άλλα σοβαρού επιχειρηματία) Χαραγκιώνη, οτι και το λόμπινγκ θέλει ήθος και έχει τη δεοντολογία του। Δεν μπορείς να ταίζεις με ψέματα την εκστρατεία του χρηματοδότη και υποστηρικτή σου। Δεν μπορείς να κάνεις λόμπινγκ και δημόσιες σχέσεις για έναν σοβαρό επιχειρηματία σαν τον Χαραγκιώνη και να ταίζεις με ψέματα τα λαθρόβια έντυπα των φίλων σου, γιατί έτσι όλοι καταλαβαίνουν που το πάτε και πόσο ξεφτιλισμένοι είσαστε।

Για μένα πάντως που ως τώρα δεν καταδέχτηκα να ασχοληθώ μαζί σας ή να σας μηνύσω, γνωρίζατε από την πρώτη στιγμή, παλιοκουφάλες, οτι ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ προσέφερα τις υπηρεσίες μου। ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΩΣ। Λέξεις που σε σας είναι άγνωστες। Γράφατε εναντίον μου ψέματα και μου πετάγατε λάσπη, αλλά η λάσπη δεν κολλάει σε άτομα σαν και μένα। Δυστυχώς η δραστηριότητά σας γίνεται ανεκτή από εκλεγμένα άτομα και δημοτικούς άρχοντες। Αυτοί σας επιτρέπουν να κινείστε στο σκοτάδι και να λασπώνετε με την παρουσία σας τους δρόμους του Πειραιά।

Η αλήθεια είναι οτι ήδη από τις πέντε Ιουλίου του २००७ (όταν δηλαδή το ΔΣ της ΔΗΡΑΠ μου ανέθεσε καθήκοντα διευθυντή ειδήσεων του ραδιοφώνου) εγώ διάβασα την παρακάτω δήλωση που είχα ετοιμάσει। Στα πρακτικά του ΔΣ της ΔΗΡΑΠ υπάρχουν όλες οι παράγραφοι που διάβασα, γιατί μερικές (εκεί που αναφέρομαι στα λαμόγια του Πειραιά) παρέλειψα να τα αναγνώσω। Κι αυτό για να δώσω τόπο στην οργή, κι αφού είχε προηγηθεί ένας τσακωμός για τον οποίο θα σας ενημερώσω αναλυτικά άλλη μέρα। και με την υπόσχεση από την πλειοψηφία των μελών του ΔΣ οτι θα συνεδριάσουμε σύντομα, μέσα στις επόμενες μέρες και πάντως πριν από τις διακοπές του καλοκαιριού για να βάλουμε τάξη στο μπάχαλο। Ουδέποτε έγινε αυτή η συνεδρίαση। και γι αυτό θα σας ενημερώσω άλλη μέρα।

Όπως θα δείτε στη δήλωση που διάβασα στο ΔΣ ταυτόχρονα με τον διορισμό μου (η απόφαση ήταν ομόφωνη δέκα ψήφοι υπέρ επί δέκα παρόντων - απουσίαζε ο Νότης Ανανιάδης) αμέσως παραιτήθηκα της αμοιβής μου υπέρ κοινοφελούς δραστηριότητας। και όμως τόσους μήνες, ούτε ο Βρόντος, ούτε ο Κλάδης, ως όργανα της εταιρίας ούτε το ΔΣ ως σώμα, ούτε ο Δήμος με τόσα γραφεία Τύπου και δημοσίων σχέσεων δεν φιλοτιμήθηκε να διαψεύσει όσα ανυπόστατα έγραφαν εναντίον μου τα λαμόγια। Κι εγώ φυσικά δεν καταδέχτηκα να τους το ζητήσω। Αφού οι ίδιοι δεν το θεώρησαν απαραίτητο, εγώ δεν καταδέχομαι να ζητάω υποστήριξη γιατί δεν την έχω ανάγκη। Ήταν δική τους υποχρέωση προς την αλήθεια και προς τον εαυτό τους। όχι απέναντι σε μένα। κανένας δεν το έκανε। Εγώ αναγκάζομαι να το κάνω σήμερα, για να μην μένει καμιά αμφιβολία σε κανέναν πολίτη (γνωστό μου ή άγνωστο) οτι έστω και για μιά μέρα, σκέφτηκα να γίνω, ή έγινα "πολυθεσίτης", ή αργυρώνητος ή οτι εισέπραξα έστω και μιά δραχμή από το ραδιόφωνο του Πειραιά।

Αν ψάχνετε για λαμόγια, ψαχτείτε μεταξύ σας। Αν ψάχνετε για εξωνημένους, ψάξτε ανάμεσά σας।

Για την ακρίβεια κάθε λέξης της εκ των προτέρων γραμμένης δήλωσής μου (την οποία εκφώνησα κατά το μεγαλύτερο μέρος στη συνεδρίαση της πέμπτης Ιουλίου Δύο χιλιάδες επτά) επικαλούμαι τη μαρτυρία του συμβούλου της μειοψηφίας κ। Κάρλες στον οποίο έδωσα ο ίδιος το γραμμένο κείμενο από όπου διάβασα, μιά-δυό μέρες αργότερα, μαζί με το κείμενο των προτάσεων που είχα την πρόθεση να υποβάλω για ψήφιση και έγκριση στο ΔΣ। και τις οποίες βέβαια ποτέ δεν θέλησαν να ακούσουν και να συζητήσουν σοβαρά।

Το κείμενο της δήλωσ΄λης μου είναι το εξής:


"Θέλω να ευχαριστήσω για την απόφασή σας, γιατί είναι τιμητική για το πρόσωπό μου। Όπως επίσης τιμητική θεωρώ και την επιλογή μου από το Δημοτικό Συμβούλιο ως μέλους του ΔΣ της ΔΗΡΑΠ για να εκπροσωπώ τους κατοίκους και δημότες του Πειραιά। Από την πρώτη στιγμή σας είχα πεί ότι δεν θεωρώ ότι ανήκω σε κάποια παράταξη, ούτε της πλειοψηφίας ούτε της μειοψηφίας। Θα το επαναλάβω τώρα ως δημοσιογράφος, στον οποίο ανατίθεται η ευθύνη των δελτίων ειδήσεων και των ενημερωτικών εκπομπών του σταθμού। Κανένας δημοσιογράφος και εκπομπή δεν θα δίνει την εντύπωση ότι πατρονάρει ή πατρονάρεται από οποιοδήποτε κόμμα, ή από οποιοαδήποτε μπορφή εξουσίας. Περιλαμβάνονται φυσικά οι Δήμοι και οι Νομαρχίες. Ο σταθμός είναι με τον πολίτη, και ασκεί κριτική σε όλες τις μορφές εξουσίας προς όφελος του πολίτη.





"Από την άποψη αυτή, ο σταθμός αυτός θα ανήκει στην αντιπολίτευση και θα προσπαθήσει να γίνει δύναμη κοινωνικής αντιπολίτευσης προς τις εξουσίες κάθε μορφής, ενώ αντιθέτως θα υποστηρίζει όλες τις λαϊκές πρωτοβουλίες και κινητοποιήσεις των πολιτών, ασχέτως συμφωνίας με τις διεκδικήσεις και του περιεχομένου τους στις οποίες επίσης μπορεί να ασκεί κριτική. Αλλά θα δώσει φωνή σε όσους δεν έχουν ή θα δυναμώσει τη φωνή όσων διεκδικούν. Σπεύδω να προσθέσω, ότι αυτή ήταν προϋπόθεση για να αναλάβω τα καθήκοντά μου ως δημοσιογράφος.

"Πριν αποδεχθώ την έτσι κι αλλιώς τιμητική πρόταση, το συζήτησα και με τον Δήμαρχο Παναγιώτη Φασούλα. Μου τόνισε ότι αυτό ακριβώς είναι το πνεύμα που θέλει να περάσει στον σταθμό του Πειραιά και ότι είναι ευπρόσδεκτη από τον ίδιο ακόμα και σκληρή προσωπική κριτική για τις ενέργειες ή για τις παραλείψεις του ως δημάρχου. Το μήνυμα αυτό θα προσπαθήσω να περάσω σε όλους τους εργαζόμενους δημοσιογράφους. Κι αφού ο επικεφαλής του λαϊκού φορέα ο οποίος χρηματοδοτεί από το υστέρημά του (δηλαδή από χρήματα των φορολογούμενων πολιτών) τη λειτουργία του ελλειμματικού σταθμού, θεωρώ ότι είναι εντολή αλλά και καθήκον μας να είμαστε ανελέητοι κριτές κάθε δημόσιου αξιωματούχου και δημόσιου προσώπου ο οποίος γίνεται επίορκος, ή είναι διεφθαρμένος, ή είναι ανίκανος, ή ρουσφετολογεί, ή ενεργεί με ιδιοτελή, αναξιοκρατικά ή κομματικά κριτήρια. Ασχέτως αν είναι πράσινος, ή γαλάζιος, ή ρόζ.

"Πιστεύω ότι το μεγαλύτερο «κεφάλαιο» του ραδιοσταθμού είναι ο ιδιοκτήτης του, δηλαδή ο Δήμος του Πειραιά ο οποίος εκφράζεται από τον Παναγιώτη Φασούλα. Πριν από μένα το κατάλαβαν οι πολίτες του Πειραιά οι οποίοι τον εξέλεξαν, με ποσοστό μεγαλύτερο από του κόμματος που τον υποστήριζε. Δεν είναι τυχαίο επίσης και το γεγονός ότι περίπου το 40% των ψηφοδελτίων που έλαβε ο συνδυασμός του, ήταν χωρίς σταυρό. Και ο ίδιος όμως τη βραδιά των εκλογών ζήτησε «να μην πανηγυρίσει για την εκλογή του κανένα κομματικό επιτελείο». Οι ακροατές λαμβάνουν σοβαρά υπόψιν τους τον ιδιοκτήτη κάθε μέσου ενημέρωσης. Θεωρώ βέβαιο ότι όλοι οι πολίτες που είναι εν δυνάμει ακροατές, εμπιστεύονται τον Παναγιώτη Φασούλα, και ως ιδιοκτήτη μέσου ενημέρωσης, περισσότερο από τους αξιότιμους κκ Λαμπράκη, Μπόμπολα, Αλαφούζο, Βαρδινογιάννη, Αγγελοπούλου, Κουρή, Κυριακού, Κόκκαλη, κλπ κλπ ακόμα και του Νικήτα Κακλαμάνη ή του κράτους ως ιδιοκτήτη της ΕΡΤ. Από μας εξαρτάται να κάνουμε τη διαφορά, αφού ο Φασούλας, ως Δήμαρχος Πειραιά, μας εξασφαλίζει τα χρήματα και την ελευθερία να κάνουμε τη δουλειά μας όπως πρέπει, χωρίς περιορισμούς, συμφέροντα, αποκλεισμούς, και διαπλοκές που νοθεύουν τη μαχητική δημοσιογραφία. Είναι η μόνη η οποία θα μας ξελασπώσει και λείπει από το τοπίο της ενημέρωσης.
"Γνωρίζω όλο το παρασκήνιο που έχει προηγηθεί και που μας έχει οδηγήσει στη σημερινή απραξία. Γνωρίζω ότι η αιτία που χάσαμε ως διοίκηση οκτώ μήνες και σπαταλήσαμε άνευ αποτελέσματος τα οκτώ δωδέκατα του ετήσιου προϋπολογισμού, δεν ήταν η έλλειψη κεφαλαίου κίνησης, αλλά οι ίντριγκες κάποιων τοπικών εκδοτών και παραγόντων που ήθελαν το ραδιόφωνο εξάρτημα των επιδιώξεών τους. Η εντολή του Φασούλα (στην οποία κατέληξε μετά από συζητήσεις που έκανε και εισηγήσεις που δέχθηκε) η οποία ακόμα δεν έχει εκτελεστεί, δόθηκε με καθυστέρηση τριών μηνών, στο τέλος Μαρτίου 2007. Η υπόλοιπη καθυστέρηση οφείλεται σ’ αυτή την παρέα την οποία εγώ χαρακτηρίζω σπείρα-σπείρα… Επομένως έχει σημαντική δύναμη και επιρροή. Απέναντι σε μια αδύναμη διοίκηση, κατάφερε να δημιουργήσει αυτή την αδράνεια την οποία θα χρεωθεί προσωπικά ο Φασούλας γιατί ο πολίτης δεν καταλαβαίνει ποιος είναι ο Κοκορίκος, ο Βρόντος, η Αναγνώστου, ο Ιατρόπουλος, ο Κλάδης, ή ο Ανανιάδης. Δεν θα ζητήσει από αυτούς ευθύνες ούτε για αδράνεια, ούτε για κακοδιαχείριση ούτε για ανικανότητα. Ο Φασούλας θα τα πληρώσει όλα.

"Επομένως αυτό που χρειαζόμαστε είναι στιβαρή διοίκηση. Καλύτερα να κάνουμε και λάθη, (μόνο όποιος δεν κάνει τίποτα δεν κάνει λάθη) παρά να μην κάνουμε τίποτα, οπότε έχουμε σίγουρη την αποτυχία. Αναλαμβάνω από αυτή τη στιγμή τα καθήκοντά μου και το μόνο που ζητάω από αυτούς που έχουν αναλάβει τα καθήκοντά τους εδώ και μήνες, να μου δείξουν το γραφείο μου. Ελπίζω τουλάχιστον αυτό να μπορεί να γίνει χωρίς ίντριγκες και διαπραγματεύσεις μηνών.

"Είμαι έτοιμος και χωρίς γραφείο να εισηγηθώ στο διοικητικό συμβούλιο μια σειρά αποφάσεων, την επόμενη Πέμπτη την ίδια ώρα. Για το περιεχόμενο των προτάσεων μπορώ να σας ενημερώσω τη Δευτέρα το πρωί, εγγράφως. Οι προτάσεις θα είναι στο γραφείο μου και όποιος θέλει περνάει και τις συζητάμε αναλυτικά, ή τις παίρνει με φάξ ή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στο σπίτι του ή στη δουλειά του. Έτσι θα έχουν αρκετό χρόνο να τις επεξεργαστούν και να τις συζητήσουν, ώστε να είναι προετοιμασμένοι ενόψει της συνεδρίασης να συμφωνήσουν τεκμηριωμένα ή να διαφωνήσουν τεκμηριωμένα. Επίσης έτσι θα χτυπήσουμε τις ίντριγκες και τους ιντριγκαδόρους, αφού όλοι θα τα γνωρίζουν όλα και δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης.

"Θεωρώ αυτονόητο ότι ο γνωστός ως τώρα ιντριγκαδόρος, αποκλείεται να συνεχίσει να είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου και πλέον ζητάω από όλα τα μέλη του ΔΣ να δείξουν τη θέλησή τους να προχωρήσουν μπροστά και να δηλώσουν την αλληλεγγύη τους σε αυτούς που πιστεύουν κατά τη συνείδησή τους, ότι θέλουν να προσφέρουν στον Πειραιά, στον Δήμο, και στο ραδιόφωνο του Πειραιά. Μπορεί να γνωρίζονται μεταξύ τους 20 χρόνια, αλλά μπορούν να κρατήσουν τον φίλο μακριά από την τάση του να υπονομεύει και να ιντριγκάρει από το παρασκήνιο. Θα του προσφέρουν καλύτερη υπηρεσία.

"Ξεχνάω ότι τις ίδιες υπηρεσίες ήμουνα έτοιμος να προσφέρω από την 1η Ιανουαρίου 2007 και να κάνω και εκπομπή αφού κατά σύμπτωση ήμουνα και άνεργος εκείνη την εποχή. Ουδέν κακόν αμιγές καλού. Η γνωστή σε μένα «παρέα» προσέφερε τελικά ανεκτίμητη υπηρεσία, αφού με λίγη υπομονή μου προσφέρθηκε καλύτερη δουλειά στον ιδιωτικό τομέα. Δεν είμαι υπεράνω χρημάτων και τα έχω πραγματική ανάγκη, ίσως και περισσότερο από τον καθένα. Αλλά για να κλείσω τα στόματα της παρέας και του υποβολέα της, δηλώνω ότι θα παράσχω τις υπηρεσίες μου αφιλοκερδώς.


"Τόση είναι η διάθεσή μου να προσφέρω, ώστε αν χρειαστεί μπορεί και να παραιτηθώ από άλλη δουλειά στον ιδιωτικό τομέα, για να ανταποκριθώ στα καθήκοντά μου επαρκώς και αξιοπρεπώς. Η αποζημίωση που θα μου εγκρίνει το ΔΣ για τις υπηρεσίες του διευθυντή ειδήσεων και η οποία θα είναι ίση με τη συνολική δαπάνη της επιχείρησης αν ήμουνα μισθωτός με βάση τη συλλογική σύμβαση ΕΣΗΕΑ-ΕΙΡΑ, Θα διατεθεί στο σύνολό της (εκτός ίσως από ένα μέρος που αφορά ασφαλιστικές εισφορές και κρατήσεις για την εφορία αν υπάρχουν) για τη χρηματοδότηση μιάς εθελοντικής οργάνωσης πολιτών (κυρίως νέων) του Πειραιά και της ευρύτερης περιοχής, η οποία μπορεί να δημιουργηθεί στο ραδιόφωνο του Πειραιά). Σκοπεύω να εισηγηθώ σχετικά στο διοικητικό συμβούλιο. Τα χρήματα θα διαχειρίζεται η ίδια η εθελοντική οργάνωση. Κρατάω μια επιφύλαξη μόνον για την περίπτωση που στο μέλλον μείνω πάλι άνεργος, οπότε πάλι θα ζητήσω από το ΔΣ να με προσλάβει στη θέση μου και στα καθήκοντά μου. Ελπίζω το παράδειγμά μου να μην γίνει αντικείμενο επικρίσεων από κακοήθεις.

"Η απόφαση του ΔΣ για την ανάθεση των καθηκόντων μου προτείνω να είναι λακωνική: «Στο μέλος του ΔΣ, Αντώνιο Κοκορίκο, δημοσιογράφο, μέλος της ΕΣΗΕΑ, κάτοικο Πειραιά, ανατίθενται τα καθήκοντα του διευθυντή ειδήσεων και ενημέρωσης. Για όλες τις ενέργειές του θα αναφέρεται και θα λογοδοτεί στο ΔΣ. Η αποζημίωσή του ορίζεται στο ποσό που θα κατέβαλε συνολικά η επιχείρηση, σύμφωνα με τη συλλογική σύμβαση ΕΣΗΕΑ-ΕΙΡΑ, αν είχε προσληφθεί ως εργαζόμενος και του είχαν ανατεθεί τα ίδια καθήκοντα. Στην αρμοδιότητά του, ανήκουν τα δελτία ειδήσεων και όλες οι ενημερωτικές εκπομπές.»
"Σας ενημερώνω, ότι αν κινηθείτε γρήγορα και αποφασιστικά και αντί να κάνουμε δημόσιες σχέσεις μεταξύ μας και αντί να παριστάνουμε όλοι τον διαιτητή, θα αποσύρω κι εγώ τις καταγγελίες τις οποίες έχω κάνει εναντίον των εκπροσώπων της παρέας που ήρθε σε επαφή μαζί μου και με διέβαλε και ανοιχτά με υπονόμευσε, αν και εγώ δεν είχα καμία πρόθεση να ασχοληθώ μαζί τους. Αγνοούσα και την ύπαρξή τους. Ούτε διεκδίκησα τις θέσεις τους. Άλλωστε και χωρίς ίχνος μετριοφροσύνης, δηλώνω ότι κατά την καθόλου ταπεινή γνώμη μου, η παρουσία μου προσθέτει κύρος στον ραδιοσταθμό. Ενώ αντιθέτως οι πολέμιοί μου προσδοκούν κύρος από το κύρος της διευθυντικής καρέκλας στην οποία κάθονται ή επιθυμούσαν να καθίσουν. Τους διαβεβαιώνω ότι δεν κούνησα ούτε το μικρό μου δαχτυλάκι για να μην την αποκτήσουν (ο Ανανιάδης) Για τον Γιάννη Κλάδη δεν το συζητώ, γιατί και εγώ ψήφισα την τοποθέτησή του επειδή την απόφαση έλαβε ο αρμόδιος που είναι ο Δήμαρχος. Δυστυχώς όμως δεν είδα από τον ίδιο την ίδια επίδειξη αντικειμενικότητας στην ψήφιση ολόκληρης της απόφασης του Παναγιώτη Φασούλα, που περιλάμβανε ήδη από το τέλος Μαρτίου 2007 και τον Κλάδη και τον Κοκορίκο και τον Αντωνίου. Αντιθέτως σε δικές του ενέργειες οφείλονται και οι αθλιότητες που έγραψαν οι φίλοι του εναντίον μου και οι καθυστερήσεις προκειμένου να πείσει τον Φασούλα ότι υπάρχουν είτε ασυμβίβαστα νομικά και δεοντολογικά, είτε προβλήματα στην υλοποίηση των απόψεων που γραπτά υπόβαλα (αν και ο ίδιος δήθεν δεν είχε αντίρρηση) και οι ίντριγκες του Ανανιάδη και οι επιστολές στην ΕΣΗΕΑ πίσω από την πλάτη μου εξ ου και η τελευταία καθυστέρηση ενός μηνός ακριβώς για να συνεδριάσει σήμερα το ΔΣ της ΔΗΡΑΠ. Εγώ θα τα ξεχάσω όλα αν από αύριο συμμορφωθεί. Και οι υπόλοιποι δεν πρέπει να κάνετε τον διαιτητή. Πρέπει να πάρετε θέση και να πείτε και σε κείνον τη γνώμη σας. Το ίδιο και σε μένα."

8 σχόλια:

aganaktismenos είπε...

Φίλε Κοκορίκο,
Αν όσα γράφεις είναι έστω και κατά το ήμισυ αληθινά τότε απλά επαληθεύεται αυτό που πίστευα, ότι δηλαδή ποτέ καμιά πλειοψηφία δεν έκανε πράξη αυτά για τα οποία φώναζε όταν ήταν μειοψηφία. Δεν ξέρω γιατί πρέπει να γίνεται αυτό αλλά μάλλον η εξουσία έχει τις "παρενέργειες" της.
Βέβαια όσον αφορά τον Ανανιάδη δεν εκπλήσσομαι καθόλου γιατί είναι γνωστό σε όλους τους παλιούς εργαζόμενους στο Κανάλι 1 το ποιόν του, αλλά από τον Κλάδη περίμενα πολλά περισσότερα.
Πες μου τι ξέρεις για την Καρύδη, έχω μάθει μόνο καλά λόγια και νομίζω ότι βαδίζουμε σε σωστό δρόμο από τη στιγμή που επιτέλους έχουμε πρόεδρο μια οικονομολόγο.
Όσον αφορά την απάντηση σου στα όσα λέω για την Γκάτσου θέλω απλά να πω ότι είμαι ένας άνθρωπος που δεν ντρέπεται ούτε φοβάται να πει κάποια πράγματα με το όνομα τους.Δυστυχώς στον Πειραιά όλοι κάνουν το αντίθετο και με πειράζει να ακούω ακόμα και από εσένα ότι για όλα φταίνε τα λαμόγια, οι κύκλοι της Κοραή κλπ. Γιατί ας πούμε δεν λες ποτέ Λαζαρίδης, Καπράνος ή Κατσικάρης. Δώσε εσύ το καλό παράδειγμα και όσοι ξέρουν κάτι παραπάνω θα ακολουθήσουν. Τι διαφορά έχει, επί της ουσίας, το να βρίσεις κάποιον ανώνυμα με το να πεις ότι ξέρεις κάποιον ο οποίος κάνει κακό στον τόπο, αλλά δεν τον ονοματίζεις ?

Unknown είπε...

Σε διαβεβαιώ οτι είναι μέχρι κεραίας αληθινά. Πές μου τί δεν νομίζεις οτι είναι ακριβώς έτσι και είμαι έτοιμος να αποδείξω με στοιχεία οτι είναι ακριβώς έτσι. Όπως απαιτώ από τις πηγές μου να είναι ακριβείς, έτσι κι εγώ είμαι απολύτως ακριβής στις περιγραφές μου και στα σχόλιά μου και στα συμπεράσματά μου...

aganaktismenos είπε...

Επειδή δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω αν είναι αληθινά τα όσα ανέφερες είπα θέλοντας να δώσω έμφαση ότι και τα μισά να είναι αληθινά αρκεί για να καταλάβει ο κόσμος ότι κάτι πάει στραβά. Από κει και πέρα θέλω να σου εκμυστηρευτώ ότι μετά τα πρώτα σχόλια έντονης αμφισβήτησης των όσων έγραφες έχω αρχίσει να πιστευώ ότι εμάς τους δύο μας συνδέει κάτι τουλάχιστον στην ιστορία του καναλιού 1. Το φίλε κάθε άλλο παρά σκόπιμο ήταν. Γυρίζω σπίτι και το πρώτο πράγμα που κάνω είναι να ανοίγω τον υπολογιστή να δω αν μου έχεις απαντήσει.
Τέλος πάντων αρκετά σε έγλειψα, γνωρίζεις ότι εκτός του Βρόντου αντικαθίσταται και ο Κλάδης ? Τον έφαγα τον άνθρωπο. Μήπως σκοπεύουν να την κάνουν την πατατιά ? Ξέρεις είναι σύνηθες φαινόμενο να διορίζουν σωστό και ικανό Πρόεδρο από τη μία και δέκα μαλάκες άσχετους για να του κάνουν τη ζωή δύσκολη από την άλλη.

Unknown είπε...

Ναι, δεν έμαθα τί πρόκειται να γίνει, γιατί κανείς δεν μου είπε, κι εγώ δεν ρωτάω είτε για να μην τους φέρω σε δύσκολη θέση, είτε για να μην νομίσουν οτι ενδιαφέρομαι προσωπικά.

Εξωδίκως έμαθα από συνάδελφο δημοσιογράφο, οτι η πρόεδρος του ΔΣ ζήτησε την παραίτηση του Γιάννη κλάδη και πρόκειται να συνεδριάσει σύντομα το ΔΣ για να διορίσει στη θέση του κάποιο "πολύ σημαντικό όνομα".

Αστεία πράγματα. κα΄τ' αρχήν δεν χρειάζεται να ζητηθεί η παραίτηση του Κλάδη, (ούτε η δική μου) γιατί η απόφαση διορισμού μας προβλέπει οτι η θητεία μας λήγει ταυτόχρονα με τη θητεία του ΔΣ. Αφού έληξε, το προηγούμενο ΔΣ έληξε αυτομάτως και η δική μας θητεία. Από κει και πέρα οι αντικαταστάτες μας, μπορούν με ένα απλό τηλεφώνημα να ενημερωθούν επί όλων των υποθέσεων που τους αφορούν.

Αν δεν γνωρίζουν ούτε τα στοιχειώδη, δηλαδή αν δεν διαβάζουν ούτε τις αποφάσεις και τα πρακτικά τότε δεν θα κυβερνήσουν ποτέ. θα κυβερνούν οι δικηγόροι και οι λογιστές και το παρασκήνιο. μετρημένα κουκιά.

Unknown είπε...

Προσθέτω οτι αν υπάρχει στοιχειώδης καλή λειτουργία, οι διευθυντές θα έπρεπε να είναι ήδη γνωστοί και ψηφισμένοι γιατί λογικά έχουν προεπιλεγεί εδώ και 2-3 μήνες. Αλοίμονο αν περιμένουν από τα μέλη του ΔΣ να τους υποδείξουν υποψηφίους. Σιγά μην κάνουν και αξιοκρατικό διαγωνισμό πρόσληψης. Κοροϊδευόμαστε; ή δουλευόμαστε;

aganaktismenos είπε...

Και τ όνομα αυτού Τριάντης, γνωστός δημοσιογράφος της Ελευθεροτυπίας. Αν σου λέει τίποτα κάνε μια ενημέρωση και σε μας τους φτωχούς.

Unknown είπε...

Ο Γιάννης ο Τριάντης, είναι καλός δημοσιογράφος. Τον γνωρίζω εδώ και πολλά χρόνια, είναι συνεπής, έχει απόψεις και τις υποστηρίζει. Νομίζω οτι είναι μιά καλή επιλογή. Αν την έκανε ο Φασούλας (δεν γνωρίζω είναι η αλήθεια ποιός τον πρότεινε και δεν ρωτάω για να μη νομίζουν οτι ενδιαφέρομαι) είναι σαφής πρόοδος σε σχέση με έναν χρόνο πριν που επέλεξε τον συν. Γιάννη Κλάδη. Αν ξέρω καλά τον Τριάντη, σας διαβεβαιώ οτι έναν - δύο άντε τρείς μήνες μπορεί να αντέξει υποσχέσεις χωρίς λεφτά για να πληρώνονται οι εργαζόμενοι και για να χρηματοδοτηθούν όσα τους έχει ζητήσει. Μετά μάλλον θα παραιτηθεί εις ένδειξιν διαμαρτυρίας γιατί ακριβώς είναι συνεπής.

Άσχετο: Δε μου λές "αγανακτησμένε" στη φωτογραφία είναι το παιδί σου; Να σου ζήσει...

aganaktismenos είπε...

Ναι, η Ευαγγελία μου, η κόρη μου που αν ποτέ κανείς την βάλει στο ίδιο λούκι που έχω μπει εγώ με τη ΔΗΡΑΠ θα την πληρώσει πολύ ακριβά.
Δεν είναι δυνατόν να υπάρχει μεγαλύτερο καθήκον για έναν Πρόεδρο κλπ ενός τέτοιου οργανισμού από το καλό των εργαζομένων. Το ξέρεις ότι οι μισοί εργαζόμενοι στη ΔΗΡΑΠ δεν μπορούν να δημιουργήσουν κάτι στη ζωή τους επειδή είναι όμηροι αυτής της κατάστασης? Όσο για τους άλλους μισούς άστο καλύτερα. Αυτό το στατιστικό θα το λάβει ποτέ κανείς υπόψιν του ή κοιτάμε μόνο τις ακροαματικότητες και το κόστος λειτουργίας? Αυτά προς το παρόν, έχω αρκετά τρεξίματα και συγνώμη για την απουσία μου όλο αυτό τον καιρό θα κοιτάξω να είμαι συνεπέστερος.