Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2008

Σκιαμαχεί από το σκοτάδι ο γυμνοσάλιαγκας

Χθές, Πέμπτη २४ Ιανουαρίου πήγα στο πειθαρχικό συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ γιατί μου τηλεφώνησε ο πρόεδρος συν। Αποστολόπουλος, οτι ο Ανανιάδης έχει υπογράψει τη δήλωση με την οποία ανακαλεί τις διαδόσεις του (τις οποίες εγώ χαρακτήρισα ρουφιανιές) οτι δήθεν εγώ πρότεινα στο ΔΣ της ΔΗΡΑΠ να απολυθεί και η συνάδελφος Γ। στο ίδιο ΔΣ (στην ίδια συνεδρίαση οπου εγώ μόνος καταψήφισα την απόλυση εννέα συναδέλφων δημοσιογράφων। Η δήλωση ήταν όπως τον βόλευε। οτι δηλαδή αυτός ουδέποτε είπε τέτοιο πράγμα για μένα και εν πάσει περιπτώσει αφού δημιουργήθηκε παρεξήγηση, δηλώνει οτι εγώ ουδέποτε το είπα αυτό το πράγμα।

Επειδή μου έχει υποβάλει και μήνυση με πανομοιότυπο περιεχόμενο (οτι δηλαδή τον έβρισα αποκαλώντας τον ρουφιάνο) ζήτησα να ανακαλέσει και τη μήνυση φυσικά। Ο συν। Αποστολόπουλος επικοινώνησε μαζί του κι εκείνος αρνήθηκε। Απόδειξη οτι δεν επιθυμεί ούτε και να ανακαλέσει τις συκοφαντίες, διαβολές του τις οποίες εγώ χαρακτήρισα ρουφιανιές।
Άρα το Πειθαρχικό συμβούλιο θα προχωρήσει στην εξέταση μαρτύρων। Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα για όλα τα μέλη του ΔΣ। Να καταθέσουν την αλήθεια στο πειθαρχικό και φυσικά μετά και στην ελληνική Δικαιοσύνη।

Συνεπώς ΄δεν είναι ακριβές αυτό που είπε ο Φασούλας στον Δημ। Βρόντο οτι δηλαδή Κοκορίκος και Ανανιάδης, αλληλομηνύθηκαν। Εγώ δεν υπέβαλα καμία μήνυση। Μάλιστα χθες έμαθα οτι υπέβαλε σκοπίμως και τη μύνηση με καθυστέρηση τριών μηνών στις ४ (τέσσερις) Οκτωβρίου δηλαδή την τελευταία μέρα που υπήρχε δικαίωμα, ώστε να μην υπάρξει περιθώριο αλληλομηνύσεων।

Θα παρακαλέσω και τον Φασούλα συνεπώς στο μέλλον να ακριβολογεί। Ο Ρουφιάνος μου με μήνυσε। Τέτοιο θράσος! Όχι εγώ! Εγώ προσέφυγα από τις २९ (είκοσι εννέα) Ιουνίου στην ΕΣΗΕΑ। Είναι διαφορετικό। Δεν μπορεί να εξισώνεται το θύμα με τον θύτη। Ο Ρουφιάνος με το θύμα του।

Από μιά πρόχειρη αναζήτηση, βρήκα και τα εξής για να μην παρεξηγούμαστε:
Χαφιές & Ρουφιάνος & Σπιούνος
Η λέξη χαφιές προέρχεται από την τουρκική 'hafiye' και σημαίνει: 'κατάσκοπος, μυστικός πράκτορας' και κατ' επέκταση: 'σπιούνος-ρουφιάνος'.Η πράξη του χαφιέ και το καθεστώς που δημιουργείται είναι ο επικαλούμενος 'χαφιεδισμός'.
'Ρουφιάνος' είναι ο 'προαγωγός, μαστρωπός' και κατά συνεκδοχή 'το πρόσωπο που διαβάλλει, συκοφαντεί κάποιον'.Η λέξη προέρχεται από την ιταλική 'ruffiano'.
Ο 'σπιούνος' προέρχεται από το ιταλικό 'spione' και σημαίνει 'κατάσκοπος, πράκτορας'. Στη Ελληνική, ο σπιούνος είναι πρόσωπο που παρακολουθεί τις κινήσεις των άλλων και τις αναφέρει σε όποιον τυχόν ενδιαφέρεται. Συνήθως σε πρόσωπο που ασκεί εξουσία, με υλικό αντάλλαγμα, για να αποκτήσει την εύνοιά του, είτε από κακοήθεια.
Έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον ότι οι Έλληνες ως λαός όταν είναι για κακόσημες λέξεις δεν μαγαρίζουμε τις ελληνικές αλλά καταφεύγουμε σε δάνεια, κυρίως από την Τουρκική, την Ιταλική, αλλά και την Γερμανική γλώσσα.
Έτσι οι λέξεις έχουν και τη βιωματική φόρτιση των αντίστοιχων περιόδων της ελληνικής ιστορίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: